Gee, nothing telling about that. 

Courtesy of NYT:

The New York Post’s front-page article about Hunter Biden on Wednesday was written mostly by a staff reporter who refused to put his name on it, two Post employees said.

Bruce Golding, a reporter at the Rupert Murdoch-owned tabloid since 2007, did not allow his byline to be used because he had concerns over the article’s credibility, the two Post employees said, speaking on the condition of anonymity out of fear of retaliation.

Coming late in a heated presidential campaign, the article suggested that Joseph R. Biden Jr. had used his position to enrich his son Hunter when he was vice president. The Post based the story on photos and documents the paper said it had taken from the hard drive of a laptop purportedly belonging to Hunter Biden.

Many Post staff members questioned whether the paper had done enough to verify the authenticity of the hard drive’s contents, said five people with knowledge of the tabloid’s inner workings. Staff members also had concerns about the reliability of its sources and its timing, the people said.

The article named two sources: Stephen K. Bannon, the former adviser to President Trump now facing federal fraud charges, who was said to have made the paper aware of the hard drive last month; and Rudolph W. Giuliani, the president’s personal lawyer, who was said to have given the paper “a copy” of the hard drive on Oct. 11.

Mr. Giuliani said he chose The Post because “either nobody else would take it, or if they took it, they would spend all the time they could to try to contradict it before they put it out.”

So Rudy Giuliani could not find any other publication to write this article because they would use a thing called “journalism” and that would dramatically undermine the effectiveness of the story. 

Well, it’s a good thing for Giuliani and Steven Bannon that this Rupert Murdoch owned rag does not let a silly thing like journalistic ethics keep them from posting Russian propaganda. 

Don’t you think?